5 Dagar Kvar

Sitter i soffan, lyssnar på musik med två trötta hundar 10 cm från mig! Underbara är dom!
Kommer hem Puss Puss och hej vilt viftande av svansar! :) <33

Inser att det bara är 5 dagar kvar, vilket känns helt jävla otroligt! Konstigt, att vara borta så länge, Kommer verkligen att sakna alla Vännerna! Min vänner betyder mest, Dom stöttar och finns där när bara man skäller och gormar på dom! men dom inser att det är en dårlig dag, De lägger en varm hand på ryggen, lyssnar och tar emot! Dom kramar en fast man vet att det inte är rättvist!
Tack! <3

Idag har vart en bästa dag, Helt otroligt! Så länge sedan jag hade en sådan här dag! Roligtaste på länge!
Blev inget långsov som jag hade tänkt mig! Men på någe sätt gör det mig inte, jag har så mycket jag vill hinna med sista veckan! Fiia, messade och jag gick ner till henne i min gammla t-shirt och mitt täcke! Satt där och tjötade en evighet innan ellan kom och vi alla tre satt och kollade på film! Mys!!
Sedan bar det av ner till stan för att möta johan, Fiias Pojkvänn! Blev en sväng på stan och sedan MacDonalds! :)
Och Kom precis hem!


Tänk så mycket man inte tänker på, sånt som är så självklart för dig men inte för andra! Du tar för givet vatten, Mat och kläder! Vissa har inte råd att betala sina räkningar, Vatten och värme försvinner, Maten blir tunn, och du går hungrig!
Vill verkligen inte dra ner på en sådan här toppendag, men det känns på nått sätt vikigt att säga, att jag inte vill ta allt för givet! Jag har lärt mig otroligt mycket det senaste halvåret! Jag är en ny person, kanske inte till det bättre, men det är jag! Det jag har vart genom denna hösten, har vart otroligt! Ett äventyr javisst, men det är ju klart att det finns stunder av Skit med! Gott kommer alltid med ont! Du lär dig nog inte uppskatta på samma sätt som du gör om du upplever det onda först!

Men jag har verkligen hatt det kämpigt denna hösten! Mycket har hänt, Äventyr men även Skitdagar! Kanske mest sånna dagar! Men jag har tatt mig, inte igenom, för jag vet att jag inte har nått mitt slut ennu, men kanske jag har tatt mig med näsan över vattenytan! Vissa dagar har jag vart djupt nere, andra lite bättre! De bättre dagarna Är alla ER! förtjänst!
Tack för att jag får bo hos er, Martin & andrea! Jag kan inte bidra med något, Jag har problem och inte mått bra! Jag kan inte varit en lätt person, Jag inser det! Men ni har endå stått ut  med mig! TACK! <33

Hörs Kanske senare ! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaaa idag har vart skoj!! :D <3 saknar när det va så varje dag..

kommer verkligen sakna dig när du är i turkiet!! <3

2009-01-20 @ 18:45:42
URL: http://aije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0