Turkiskt Spa!

14 Februari!
En dag jag verkligen inte gillar egentligen! En dag då alla är upptagna med sina söta små, och vi andra blir sittande ensamna! men jag skall Väl inte klaga, inte suttit ensam en endaste alla <3 Dag! fakiskt! Alltid vart med vänner eller så, men det e tråk att man inte kunnat fira den med någon!

Men 2009 är Klart min bästa 14 Februari!
Idag var vi på ett turkisk spa, ja jag är i turkiet om ni inte fattat det!
Och det var helt underbart! Fantasiskt på alla sätt!

Vi fick basta, duscha, bada i en liten pool med iskallt vatten, Sedan fick vi basta igen och sedan fick vi komma in i ett litet rum med en stor stenbummling i mitten! Jag fick lägga mig på en handuk, å sedan tog tanten som gjorde de, en skrubbhandske å skrubbade bort all gammal hud, Jätte skönt! sedan tog hon en slags påse och doppade den i bubbelvatten, drog den lite genom luften, så att den fylldes med luft, å tog den över min rygg, å sedan tryckte hon på den så att massa massa skumm kom ut! :) jätte mysigt, och de luktade super gott!

Sedan fick jag medans Ellan gjorde samma sak som jag med skummet, sitta och relaxa i en solstol och dricka cocacola! Sedan kom en tant som skulle massera mig och tog med mig in i ett rum där jag fick ligga på en brits med huvet i en sån dära skål ni vet, å man tittar ner på golvet!
Å fantastiskt vad det var skönt! Ben, Armar, Rygg, Nacke, Händer Fötter & Ansikte blev masserat med några goda oljor, Man luktade supergott efteråt, och undertiden man låg där, de var ett under att man inte somnade!
Värt alla 250 kronor för det! :) Underbart!


Jag



Jag & Ellan



Ellan & Jag I Bastun, Blekast!


Ellan


Jag :)

Kommentarer
Postat av: Nea

Fan va billigt de va då!!! Guuud vad avis jag är, vill åxå få massage!!!

2009-02-15 @ 00:45:24
URL: http://andreaohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0