Sjukhus!

IDag fredag har jag vart hemma igen hostade och var tvungen att åka till sjukhuset,, Mer om de sedan!
Igår hostade jag sönder men var endå på jobbet, så Efter jobbet fixade vi medicin till Ellan som Inte kunde andas som vanligt,, Antibiotika
Sedan gick jag och hotellkillen Embren till apoteket och fixade hostmedicin till mig :)
Snällaste killen i Turkiet, okej, jag känner ju inte många men han är iaff snäll! Båda medicinerna Fixade han och betalade allt!

Hade tänkt att gå till jobbet ida, men när jag vaknade lät ellan verkligen inte bra , det Pep när hon andades,  Och hon hade svårt för att andas! Så blev det till att hämta Embren och han fixade en doktor som körde oss tre till sjukhuset i SERIK ! Det var det västa jag sett på länge, Det luktade verkligen Jätte äcklig i hela sjukhuset, och Tusentals folk överallt! Det kom kvinnor med röda fingrar av torkat blod! Och barn som hostade och grät! Verkligen jätte läskigt!
Kom först till en doktor och sedan en till och en till! Vi gick runt i sjukhuset, och virrade! Och Ellan mådde sämre och sämre! Men till slut fixade de sig och vi fick recept på 3 olika medicinsorter som hon skall äta!
När vi sedan landade i våran lilla stad KADRIYE gick jag ner för att fixa lite fruktsallad och youghurt! Det var mums frukost runt 13.00 ! :)


Friskna till nu ! :)

Nu sitter vi på våra rumpor,båda på datorerna! För någon knapp timma sedan kom Embren upp med ellans mediciner som han hämtat ut och fått mycket billigare genom sin doktors kompis!
Så nu hoppas jag ellan snart blir frisk igen, för det är tokensamt på jobbet!

Så Till dagens händelse, Mammas Man fyller idag, så Jag hoppas ni nu grattar han! :)

Pöss & Kram till er !


Kommentarer
Postat av: Fia

Stackare!! Inte kul att vara sjuk, speciellt inte när man inte e hemma.. Kom in på msn?!?! <3

2009-02-07 @ 10:36:41
URL: http://aije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0