Näst Sista Natten

Igår, Blev vi bjudna på middag av mostafa, serveringskillen!
Sedan köpte han öl, & Vi gick upp till vårat rum, lyssnade på musik å  bara hängde!


Så sitter man här, och inser att dom där 4 långa veckorna är över, på lördag åker vi hem till lilla sverige!

Idag har vart en bra dag, trots att det har regnat hela dagen, eller regnar fortfarande,,
Kommer in i köket och inser att de e sista dagen på jobbet,
Jag har otroligt svårt för att ta farväl, så jag tycker det e väldigt tråkigt att  lämna alla men, samtidigt har man ju väntat på denna dagen, länge! Vi har räknat ner å det känns bra!

Sista dagen i ära fick jag vara i varmköket, vilket klart är de roligaste stället att vara på!
Hamza, ene killen, sa att han skulle sakna mig ,, Gulligt!
Sedan, Fotbolls killar.. Dessa underbara fotbollskillar,, överallt,, !
Vi är ute i matsalen på eftermiddagarna för att hjälpa till att hålla snyggt runt bufferna å hjälpa Ayse med pizzan osv.

Hamza, ville ha en puss på kinden av mig ^^ men jag avböjde ..
Han är gift sedan 2 månader, men han sa: marrigde Finnish! Kiss kiss,,
Fick även äte ute i matsalen, mums!

När vi skulle gå, fick gå tidigare för att vi skulle gå en rundvandring på hotellet, Kaya belek å de andra hotellen, Kaya Select & Kaya golf!
Säga hejdå till alla,
Ayse, kramade vi länge, Hon har vart jätte snäll & en bra person att jobba med!
Hamza, ja du, han är en bra kille, snäll! Kramade man också väldigt länge, gruppkram med ellan Jag & Hamza!

Kramade om Mostafa länge, Killen i serveringen!
Söt!
Sedan på skojj sa han att han att han skulle komma till vårat hotellrum , trodde han menade på skojj,,
Men han kom & Knackade på runt 17.10 :)
Satt & pratade, med ord, då han inte kan så mycket engelska!
Han berättade att det var tre personer som börjat gråta då vi gick,,
Ayse, Metin & Baby Ramazan.. ^^
Trodde man aldrig, att vi var så omtyckta..

Fick veta att man hade vackra ögon med, blue eys, Beatuiful!
Han kollade på medans vi packade & åkte hem med bussen som gick 19.30 :)
Kommer allt sakna han lite, han är ju nedrans snäll!


Men ja ja, Jag skall inte skriva mer tråk saker!
Ha det underbart, så ses vi i sverige! <3
Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0