Förlåt

Förlåt mig!
Jag ber om ursäckt om jag har varit en dårlig person! Jag menade aldrig att såra dig! Men nu har jag gjort de endå!
Jag vet att de e dumt att skriva saker på en blogg, och efter vi pratat men, Vill bara säga förlåt!
Förlåt att ja varit dårlig med att Visa att du betyder, för det gör du fakiskt! Du betyder världen! <3
Visst visar jag dårligt med uppskattning, och visst är jag dårlig på att visa att du betyderm För det för du! Men jag trodde de var känslan, och pratet som betyde!
Saknar dig som tusan, Det skall du veta! Förlåt
<33

Kommentarer
Postat av: TiGr

Bus, I love you to hun <3 det har bara vart, väldigt bajs. det senaste.. inget känns värt.. allt känns bara, knepigt.. jag, måste.. hitta mig själv igen, och hitta livsgnistan, sen blir allt bra igen.. sen kmr gamla glada, galna tigr tillbaka :) jag, ska skärpa till mig! jag lovar. du är min nummer ett! ingen kmr någonsin komma i närheten av dig! din o min vänskap, de går inte att hitta något liknande! utan dig hade jag kanske inte vart i livet längre. du är mitt allt <3

2009-02-12 @ 20:41:41
URL: http://tigrs.blogg.se/
Postat av: TiGr

och du är ingen dårlig person . du är det bästa som finns! top notch.. eller hur det stavas <3

2009-02-12 @ 20:43:05
URL: http://tigrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0