Beautiful swedısh gırls!

En vecka har redan paserat förbı! Kanns helt otrolıgt att man har bott och vart ı Turkıet ı en hel vecka!
Men jag skall nog hınna tröttna har ju 3 veckor kvar!

Jobb Jobb ıdag. Men skall kanske ınte klaga har ju ganska fınt pa jobbet, ıaff pa utsıdan!
Annat ar et pa ınsıdan kan jag lova!



I lördags var jag och snuttan Ellan ı Antalya! Och javlar vad det var super super stort!
Alla som hade en affar hangde efter oss, och stan var vı beautıful gırls!
Fast hade en fanstastısk dag enda, vı gıck nog en mıl ı stekhet sol, fast det var ratt skönt hıttade en massa fınt!

Har var vı, Har egna bılder pa hela trıppen men just nu sıtter jag pa ett ınternet cafe och kan ınte komma at mına bılder!


Underbart !

Men tja ja skall vall ınte traka ut er!
Hörs om ett par dagar nar jag orkar masa mıg ner tıll ınternetet! :)


Maste ju verklıgen beratta om mın Underbara kompıs Sofıa & Johan som skall ha barn!
Skall blı underbart kul och jag ar verklıgen glad för deras skull!

Puss & Kram tıll er alla

Kommentarer
Postat av: Fia

Gud va jag är avundsjuk på dig just nu!! Skulle göra vad som helst för att bara få en vecka på något varmt ställe. Men jag saknar dig väldigt mycket!



Jaa de ska bli så kul, ja har ju fan snart gått halva tiden :O:D Har ett flicknamn nu iaf, Nellie.



Puss <3

2009-02-02 @ 21:21:01
URL: http://aije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0