Hej Hemma ...

Hej Hemma Igen!

Hemma Igen från Stora Göteborg, Som är en helt fantastisk stad!
Som förövrigt nämt, var jag där och hälsade på min apuplats med ett var vänner, Ellan & Alex.

Först tog vi bussen, och sedan gick vi upp till gothia towers Och Havean 23. Det var otoligt fint, och det kommer att bli rikigt roligt när apu:n sätter igång.

Sedan blidde det iväg att träffa Alex´s Kille, och hem till han innan det blidde thaikäk! GottGott!
Sedan skynda skynda till bussen, där man somnade som en sten, underbart att söva till musik och en dundrande buss!

Nu är jag hemma och väntar på att mina festkläder skall komma med min bror, och sedan bär det av till Krogen!

Men Tills dess blir det datorn och film!

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0