Trött!

Hej, Har inte rikigt haft tid att skriva här, har haft mycket både i huvudet och mycket att göra :)
Men kanske bra att gå igenom min helg hittils lite snabbt :)

I onsdags var jag ute med Jenny & rakke, vilket var otorligt roligt! Tack tjejer <33
I Torsdags lagade jag mat i skolan på kvällen, från 12 - 21.20! långa pass men så otroligt skojj och en rikigt energi kick! Jag fick då jobba med Linda ^^ och patrik! Skolan har en liten mini restaurang där vi elever får `jobba´ . servera och laga maten.. I köket finns det olika placeringar, där alla har sin uppgift, Förrätter, Desserer, Bageri, Kött & Fisk spis, disk och en person som ansvarar för personal maten både då till alla i köket och till alla i serveringen.

I vanliga fall brukar det vara c.a 2 personer på varje spis, Men just i Torsdags var vi kort på personal och då blir det extra mycket att göra!
Och som grädde på moset, hade vi något som kallas gåsmiddag, vilket vi har varje år! det är en rätt med stekt gås på och 2 olika soppor att välja mellan! Och i vanliga fall brukar man få c.a 20 beställningar på en kväll, men vi fick i Torsdags 80! Så, ja vi hade det väldigt stressig, och eftersom vissa ^^ inte kunde jobba, och stod bara helt bortkommen i ett hörn vad det jag och Patrik som fick rycka in och ta hand om nästintill alla beställningar!
Men, vad säger man, det är bara otroligt roligt! Energikick och allt vad man kan tro!

I fredags blidde det krogen med vännerna, Sara & Sandra & Fredrik!
Cheers, berädde sig på osäkerhet!
Väl där inne träffades på mikka, Jimmy & Självklart niklas! Hade det Otroligt roligt, till trots att man mådde lite dårligt och sov sämre! Men tack alla för den super trevliga kvällen! <33


I dag,
Lördag Blev det öppethus på min skola, där jag, Jenny, sara, markus, markus, jennie & Ellan Lagade mat till alla nyfikna 9:or och till alla hungriga funktionärer!
Blev lite Dramatik & Kalabalik mitt under hela dagen, men Du skall veta att jag älskar dig ! Du är mitt och betyder allt! <33
det som hände idag, skitgrejjer!, var bara dumtdumtdumt!

Imorn, Söndag Blir det inte lungt då heller, då bär det av till Stora Göteborg, som jag fakiskt har lärt mig att gilla rikigt mycket! Skall som tidigare nämt på Apu, Arbetsplatsutbildande,,! Skall sova hos En kompis mamma, Lite nervöst men skall bli otroligt kul! Stannar tills på fredag, då jag kommer hem, och antagligen kommer att vara helt slut! :)

Nej nu skall jag inte tråka ut er med, med mitt prat, men ni vet det! Det är min Blogg!

Sov Nattis Natt!
Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0