Hej

Godmorgon alla !

Sitter här en liten stund innan jag måste gå och äta, anledningen att jag är så tidigt upp är att min granne skulle till tandläkaren med sin son, så jag skulle vara snäll att passa hennes dogs, men tandläkaren blev sjuk, eller liknade, så jag blev ej hundvakt!

Ni vet hur man kan gå upp, men så var man inte tvungen endå, så då lägger man sig igen, men man kan inte somna och bara ligger och vänder sig,, Well, där har ni min morgon!

Berätta om dagen bara innan jag slinker in i köket och tar en smörgås, Jag är ledig freån skolan så jag och några vänner har bestämmt att åka till våra apu platser, som är i Göteborg och hälsa på! Vi börjar apu:n vecka 47, så det känns underbart att kunna få schema och veta vad som gäller.. :)

Senare under dagen blir det passa hundar, Nino & Akila


Senare Ikväll blir det utgång med några vänner, Förhoppningsvis skojj!

Alla vet det redan, men eftersom det är min blogg! är det ju jag som bestämmer vad som skall skrivas i den,,
Obama vann! vilket jag tror var en bra grejj, han kan nog förändra mycket och de till det bättre! men vad vet jag, jag är inte alls insatt, men jag lovar att läsa på..!

Hej hopp Och till dess
´Becka`

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0