Hej Hej Vardagen!

Vardag igen, måndag och Slask Slask!
grå sörja, måndags prat i radion och allmänt surr efter helgen, då vet man att det är vardag igen!

Har haft en Underbar helg, då det blev fest i fredags, i goda vänners lag som man säger.. :)  Vi dansade och hade e  trevlig kväll men många skatt att minnas!  Träffade även på sötnos <3 som sedan sov över hos mig! mys mys!
Tack sandra för en trevligkväll på GG ! :) måste upprepas! 

Kortfattat som sagt, sitter just nu efter en hård omgång med bajs på golvet som mina älsklingar gjort, eller tja det är önsketänkande det där med ``mina´´  i älsklingar, då hundarna i faktum är min brors! :) 
 

Skall dra mig ner till stan sedan. kanske för att träffa Sötnos, och dels för att  gå med och handla en present till kompisens lillasyster! 

Men Utan vardagen skulle vi inte njuta fullt ut på helgerna, då vi vet att det bara kommer att komma fler och fler dagar med ledighet och dagar som glider in till oigenkännlighet! nej tack för att det finns en vardag att hålla sig med!

Tack ochhejs!
Becka

Kommentarer
Postat av: Nea

Fina bilder :P

2008-11-10 @ 23:44:11
URL: http://andreaohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0