Äntligen!

Okej okej, nu är jag här igen,, !

Hahaha ni trodde allt att ni slapp mig men, se nej, så tur hade ni inte alls!

Som tidigare sagt, Jag gilalr verkligen det begreppet :), så har jag varit i Göteborg i en vecka På Apu!
Underbart rolligt, men tröttsamt! Jobbat varje dag 8 - 16! Så okej, det är kanske inte så jobbigt men Eftersom vi redan klagar, så betyder det att jag måste gå upp vid 6 och sedan komma hem vid halv 6, å tro mig efter ett sånnt pass i köket är man slut slut SLUT!

Men trotts att man har vart slut, har det vart otroligt Roligt, samtidigt som det har vart mycket att ta in, och mycket nytt att lära sig! Men de flesta på Jobbet har vart skit snälla, och svarat på alla frågor! (:

Dagen idag, var jobb först dåe, och sedan gå med en kompis till bussen, med stora baggen med kläder för att hinna me tåget! Var rikigt tagat till att gå ut  och parta med vännera, men en efter en droppade de av, och tills sist var det bara jag och en till som var taggade! Inte mycket till fest där nej!

Så nu sitter man här och fixar lite med internet, och lite med bloggen, måste ju uppdateras för att inte glömma bort att nämna Att BÄSTA NEA fyller HELA 20 ÅR Imorn! Grattis Till Henne!


Tja det var väl allt för denna dag, Orkar nog inte mer just nu! Och dessutom skall Det avnjutar Heroes I dvd ett par avsnitt innan man somnar som en stock i sängen, och inser på morgonen att man sovit underbart, men sovit i kläderna ^^

Over And Out!
Pece And Love!

Your´rs Truly Becka !

Kommentarer
Postat av: Nea

Haha, sikket snajjsit collage du gjorde !!! Haha

2008-11-24 @ 12:56:02
URL: http://andreaohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0