Utkast: Hej Hej! ...

Hej Hej!

Förlåt att jag har glömt av alla er trogna läsare! :) haha
Jag har bara haft så mycket runt mig att det har varit svårt att ens sitta still, och ennu värre sätta sig ner för att skriva ner sina tankar och tycken!

Men nu har jag äntligen tid & lust!
1 2 3 4 5 December har äntligen kommit och gått, något som jag knappt har lagt märke till! Svårt det där med julen, just eftersom det är så mycket som skall hinnas med och så många måsten! Visst, det är väl klart att jag älskar julen med all den goa maten, gemenskapen, stämningen, granen & osv! Men det finns ju alltid en baksida på allt, och så även våran fina jul! Mycket måsten, många Förväntningar och många som vill hinna med mycket på så kort tid, för visst är juletider tider då man stressar mest! Man skall putsa fönster, städa, hinna sätta upp julfint, baka pepparkakor, åka skridskor med barnen, fika & gå på stan med vännerna för att handla julklappar, vara med familjen, slå inn alla klappar man köpt, koka och tillaga all mat, se till att allt går som det skall, och som det är planerat! Ja nej jag skall inte klaga, Jag är själv en julfantast, men jag vill bara ägna en liten tanke till alla som ser till att julen blir en underbar tid! Många hemmafruar, pappor och helt vanliga Syskon, kusiner, sysslingar, mormor rut o.sv.

Som Tidigare Skrivit har jag haft fullt upp, både med vänner och mitt övriga liv!
Var ute igen med vännerna, underbart kul! Tack Natalie <3 Och sandra <3
Fiia, nästa gång blir det du och jag som står och pumpar luften het med våra moves!

Men, jag kan ta det lungt en så länge, Julen har inte haft sin hysteriska påverkan på mig, och än så länge har jag väl bara köpt 3 julklappar! Men jag lovar att ni kommer få höra av en allt mer stressad och virrigare becka ju närmare julen vi kommer! ! :)

Underbara folk, tack för att ni finns! <3
Your´s Truly Becka!

Kommentarer
Postat av: Nea

Mkt viktigt, jag Är en trogen läsare!

2008-12-08 @ 15:42:14
URL: http://andreaohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0