Trött!

Jaja!
Klart att man skall blogga lite tänker, ja och Visst! Det blir en bra tanke med hur snyggt upplägg och bilder i mitt huvud, men sedan är det bara tiden som knappt räcker till!
Jobbat som en tok nu Måndag [ 8-13 ] Och Tisdag [ 8 -19 ]
Trött som tusan och orkar inget!

Igår Var det tidigt iväg från jobbet för att hinna kirra Sprutan! Som ett Bistick kändes det, men fy tusan vad dyrt det skall vara för ett litet stick! 450 Kr är mycket för en stackars Fattig Student!

Som Många andra Lovar man saker på nyår, och de flesta kommer inte enns i närheten av uppfyllandet av dem!
Men Tihi, Får ni för jag har varit duktig! Jag lovade två saker, bara för att jag alltid lovar en massa, och ville korta ner det till 2008, Och jag klarade de! :) Stoltast Är Nog jaa,, Lovade:
¤ Sluta Bita På Naglarna
¤ Gå Ner I vikt!

Och vem Vem VEM Klarade dom om inte jaa ?? :P


Jaja, Mina dessa Året är inte spikade ennu, men Ett av dem kanske skall bli Blogga Bättre ?

Men Tjaha! Sitter Ensam hemma, Trodde Det skulle Finnas Två Fina underbara hundar Och Familj Hemma, Men Tji Fick Ja ! :(


Min Underbara Nea <3



Finaste Vovvarna!



Och Själv Klart Bror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0