Snart Jul!

Får väl passa på att uppdatera lite då!
Är än så länge inte vidare värst bra på det, men jag läser fakiskt andras bloggar, och missar inget!

Dagarna!
Måndag Var det jobb jobb som gällde, men kännde mig rent kasst, då jag åkt på en jävla dunder förkylning igen! :(
Tisdag Jobb jobb, men tappade stinget då jag hade lite feber dagen före!
Onsdag Blev det att vara hemma sjuk och ligga och slappa! ta hand om två små söta hundar som turlignog var lika trötta och slappa som jag var, å vi kollade oss igenom en film!
Torsdag Kollade Film med Nea, The Notebook! Som var helt underbar och fantstisk på alla sätt! Rikigt dundrande bra var den!
Fredag Vaknar upp så där lagom små trött, skulle till läkarn för att fixa lite saker, så det blev en kort resa med bussen ner. Sedan hem igen! Vilade lite, och slappade med Nea! Eftersom man både är moster och Faster kommer det stunder då småbarnen fyller, och igår var det min tur att ställa upp som moster & Fadder! Till Underbara Molly som blev hela tre år! Stora Flickan! Kalas med vänner och annat!
Sedan Med nea & Mathias Blev det torp en sväng för lite uttittande av kläder och gå runt och små prata! Roligt! Dom Gammla skulle naturligtvis köpa Hallonsaft till sig och ta med sig till ett par vänner, medans jag blev kvar Hemma med två söta små hundar!
Men det gör mig inget, fick sett en massa filmer då! Step Up, Santa Claus 3, Save The Last Dance, Började även se Green Street hooligans men somnade visst brevid en snarkande Akila! Skit bra Film Förresten, Rikigt bra!

Nea Ringer förvirrad och Lullig, runt 3, och ber mig att släppa in henne och svert, Det snöade ute och båda två såg ut som två dränkta råttor! <3
Vi somnade Efter mycket om och men alla 5 i Sängen Trötta! Läs 3 Människor & 2 Hundar

IDag, Lördag, har ju inte klockan hunnit att bli så mycket utan dagen är ung!
Planerade så mycket idag, men allt gick åt pipan!
Skulle fixa mitt pass idag och den jävla sprutan!
Gosh, inte kunde ja tro att allt skulle vara stängt idag! :(

Så nu sitter man här och undrar vad dagen skall hamna ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0