Sista Dagen

Otroligt, så har äntligen sista dagen kommit, sista dagen innan jul!
Alla har stora förväntningar, och undrar och tror att att kommer gå bra med både klappar och mat!
Med med en familj som min, stor och Tja, tros nog man kan säga bullrig! så 'blir dt aldrig en smärtfri jul!

Fast vad då, det är ju den julen jag känner till och det är den julen jag älskar, även om ibland kan vara jobbig!
Sedan firar jag alltid två jular, Mohaha på mig! Har man skilda föräldrar är det ju så det blir, fast det stör inte mig. Dom skilde sig när jag var så otroligt liten och hade minneslösa jular att jag inte minns hur det var att fira en jul med familjen!

Men tjat tjat tjat! Igår hade jag en super bra dag! Verkligen en dag att minnas!
Började med att jag skulle till tandläkaren, mycket kul, jo jag vet! Sköna jag hade inga hål, så hela tandläkareproceduren gick smärtfritt och snabbt! Sedan bar det av till Polisen, okej jag menade aldrig att ta den dära kakan från lilla tjejen! ^^ Men nej ärligt så skulle jag fixa med mitt pass, vilket var svårare än jag först trott! Nu är det så att mina föräldrar alltid typ hat/älskat mig och gav mig konstigaste långa namnen och det gjorde att mina namn inte fick platts på passet ^^ men det var en bagatell för polisen, Så dryga 45 min och 3 samtal senare var jag ute,  & 400 fattigare!

Sedan Bar det av hem, Där jag egentligen bara skulle vänta och tillbaka till stan, Stannade hela kvällen, och Sov över!
När jag kom hem skulle jag bara ringa vårdcentralen för att snacka lite sprutor osv inför min kommande resa, men allt eftersom blev dagen kortare och ljuset mörkare! Så fram mot eftermiddagen/kvällen Åkte jag, bror & Brors Tjej Andrea ! NeaNea! Till köpcentrumet för att handla de sista julklapparna! Underbart att kunna kalla sig nästan klar! :)^^

Åker hem, Bror Åker till jobbet och jag & NeaNea Packar in massa massa julklappar, Och bara sitter och myser! <3
Senare på kvällen plockas granen fram och kläs ! Underbart! Älskar verkligen granen, Den är hela julen, Enligt Bus!

Men tja sedan hamnade vi i soffan, och åkte sist för att köpa lite mat! Mums!
Och framåtkvällen blev det soffan för mig och Akila! 




Bilder Från dagen kommer Nästa Gång!
Puss & kram Alla

Kommentarer
Postat av: bus

NeaNea?? What Was That?! Mys med Kili Sweet!

2008-12-24 @ 02:26:26
URL: http://beckanbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0