Hemma

Konstigt, När folk frågar mig vart jag bor, är det inte ute i Skogen där jag egentligen bor som kommer först upp i mitt huvud, Utan hos min bror i stan som kommer upp! Jag har inte vart hemma på kanske 3 veckor, så att komma hem idag, är som att hälsa på, bara en snabb visit, inte som mitt hem!

Mitt hem är inte här längre, mitt hem är hos Andrea Martin Nino Akila, För det är där jag är och bor!
Kanske inte konstigt att jag inte kallar mitt hem, Hem längre, Eftersom när man kommer hem är det inte som förr! Allt är förändrat och annorlunda än det var förr! Visst klart skall inte klaga på alla nya förändringar, visst är det kul men det är inte hem, inte mitt hem längre iaff!

I ``Mitt´´ Hem blir jag respekterad i, dom frågar hur jag mår, räknar med mig vid middagen, ger mig ansvar och uppgifter att göra! Dom anser mig som en del av familjen, vilket är en underbar känsla ! <33
Jag vet att jag kan vara en jobbig person, men jag hoppas att jag tillför kanske lite i deras familj, för det är dom jag räknar som min närmaste familj!

Tack För Att Ni Finns, Ni Betyder Nog Mer Än Ni Förstår Och Mer Än Jag Visar!
Ni Är Underbara Alla På Era Olika Sätt! <3 Kärlek Till Er Alla
Älskar Nino Akila Martin Andrea

Kommentarer
Postat av: Nea

Du är ju bara för underbar! Ser dig som familjemedlem, och du har dina brister, haha, Nej ärligt, det är underbart att ha dig hemma bus!

2008-12-09 @ 15:58:01
URL: http://andreaohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0