Hej Svejs! Hoppsan Hoppsan!

God Morgon!

Dagen igår var rolig, Blev dock lite dumt mot slutet ! FÖRLÅT SOFIA!

Blev Först Ö&B För att inhandla lite julpyssel, sedan mataffären för att inhandla en massa massa mat tillsammans med Becka Nea & Martin! Roligt roligt,'! Sedan svängde vi upp till blomsterbutiken där det skulle inhandlas krukor, mossa m,m !

Sedan framåt kvällen skulle det ut och festas, först med helt andra personer än dom jag faktiskt kom ut med och spenderade kvällen med! Förlåt mig sofia, det var dumt dumt! Vet ju iaff att du aldrig kommer gå ut med mig igen! :(
Men trots lite missöden och annat tråkerier, så hade jag en rolig kväll! Tack Becca Peter Sofia Tobbe :)


Kommentarer
Postat av: Beccsan

haha, gillar førsta kortet på andrea dær. mmmysigt

2008-12-08 @ 08:37:37
URL: http://rkittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0