Goda Teorier (:

Var Nere En snabbis Hos fiia & Johan, Två Av Mina Bästa Vänner.. och det visade sig att dom kollade film, Sagan om ringen 3, Konungens Återkomst! Så blev fast där nere tills Bror ringde, Som förövrig är deras granne! Och sa att det var mat!
Det blev färsk pasta med spenat? och dipp! , Smums!

Och efter Käket var det ner till Fiaa & johan igen för att se färdig filmen!
Och För alla er som sett filmen, vet ju att de flästa husen i Fylket, Hobbitarnas Hemstad, Har runda dörrar, Och jag utbrister : Jag skulle med vilja ha ett hus med runda dörrar, skall nog bygga ett hus med runda dörrar! Varpå jag sedan kommer in på att ett helt runt rum, med massa kuddar och täcken i!
Sofia Utbrister Glatt`: ``Är det bara för att din hund inte skall kissa i hörnen?´´ ^^
Varpå Johan Sedan utbrister: ``Och med en golvbrunn i golvet så att när hunden kissar i HÖRNEN [ I det kompletta Klotrunda Rummet ? ] Rinner ner i golvbrunnen! ``

Haha
ja ibland får han till det johan (:

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0