Fredag!

Äntligen fredag!

Kom hem sent igår, hade vart och jobbat & åke bil med vännen Carro, så var Hemma runt 1.30!
Men men roligt att jobba´, samtidigt som man lär sig så mycke nytt och användbart inför framtiden!

Kom hem lite tidigare igår, idag! var nog hemma runt 00,30 ! Skönt, möttes av två sömndruckna hundar och två små söta Nissar som satt i soffan och tisslade! ( haha, ja jag vet mina rimm är inte dom bästa! )
Dom sa god natt, och lämnade mig med underbart goda maten taco sallad med kebab/vitlöks dressing! Mums, men farligt farligt att äta sånt innan man lägger sig!

Idag vaknar jag och inser att två hundar och en bror står och stirrar på mig, stänger ögonen automatiskt med allt ljust men känner en varm hand på kinde, 
Bror: ´Du kan ju krypa upp i sängen med hundarna om du vill! `  Tja en uppvärmd säng med två morgontrötta och mysiga hundar låter ju inte fel! Somnar gott intill två små snarkande hundar!

Vaknar runt 10, Då ringer min lärare och pratar lite om Utlandspraktiken! Rikigt Tagad är jag nu!

Sitter nu och väntar på att klockan skall bli mycket så jag kan gå till min buss!
Så ta det lungt folket, så hörs vi om någon da!


Kommentarer
Postat av: nea

Hehe... salladen var det jag som hade gjort, stolt

2008-12-14 @ 04:09:21
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0